پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بررسی روند رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد ترشیز

در هفته دولت رقم خورد:

بررسی روند رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد ترشیز

- 1402/06/05

در حاشیه افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور ترشیز و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مسئولان شهرستان کاشمر از شرکت‌های فناور و مستقر در مرکز رشد ترشیز بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این بازدید شرکت‌ها به توضیح خدمات و برنامه‌های خود پرداختند.

همچنین سید هادی طباطبائی در این بازدید بر حمایت از جوانان نخبه و فرهیخته تاکید کرد و گفت: باید موانع تولید و رشد را از سر راه جوانان برداریم تا با سرعت در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز تاکید کرد: در زمینه حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مخصوصا شرکت‌هایی که جوانان نخبه سرزمین اسلامی ایران در آن فعالیت می‌کنند، باید همگی همکاری داشته باشیم چرا که آینده از آن جوانان است.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.